ParkingCrew, neues Spiel, neues Glück ?

.pl

Mitglied
Likes erhalten
81
Dear Partners,

The domain parking landscape is changing, and with Google's AFD program heading toward its eventual sunset, we've been working hard to ensure your traffic continues to monetize with the best solutions on the market.​

We're now in the process of rolling out major improvements across ParkingCrew:

RSOC for Domains
RSOC (Related Search on Content) is our new monetization model in which visitors land on content-rich pages (owned or managed by ParkingCrew) and are presented with a highly relevant "related search" ad unit tailored to their intent.
Early performance has been extremely promising, and we are now expanding access to selected partners: one of which is you!

Please note:
RSOC will be available only for domains that meet specific quality criteria. If you own organic, high-quality, non-incentivised domains that are not yet parked exclusively with us, feel free to contact your account manager or xxxxxxxxx, or xxxxxxxxx We’d be happy to review your portfolio for early access.

Smarter Traffic Rotation
We've also rebuilt our rotation system. Instead of relying mainly on one feed, your traffic is now tested across multiple networks. Our system compares performance automatically and sends each visitor to the best-performing monetization option.

Get Started
To make sure your domains benefit from these updates and to ensure that your domains qualify for RSOC, please keep them pointed directly to:
ns1.xxxxxxxxx
ns2.xxxxxxxxx​

Was ist eure Meinung dazu ?
Z.Zt. sind die Einnahmen bei PC grottenschlecht.

LG
.pl

[/td]

Parking war ja die letzten Jahre schon nicht mehr rentabel
für den Großteil der Domains, aber was die letzten 3 Monate
bezahlt wurde, ist das Parking "tot".

Kann ja ein Thema beim Stammtisch am Freitag sein.
"Monetarisierung des Domainportfolios" ;)

Parking war ja die letzten Jahre schon nicht mehr rentabel
für den Großteil der Domains, aber was die letzten 3 Monate
bezahlt wurde, ist das Parking "tot".

Kann ja ein Thema beim Stammtisch am Freitag sein.
"Monetarisierung des Domainportfolios" ;)
Bei mir auch, absolut sinnlos geworden, wenn sich das nicht ändert werd ich auf eigene Sales-Lander umstellen.

BTW hatte das normale Adsense mal von 66% Revenue Sharing zugunsten der Publisher gesprochen und auch das hab ich früher schon als absolute Verhöhnung/Lüge empfunden - gerade wenn man die andere Seite (Klickpreise für Keywords bei Adwords) kennt!

.. wildester, unregulierter und unfairer Kapitalismus, für mich nicht verständlich und nachvollziehbar und es wird schlimmer mit jedem Jahr, Shareholder Value rules, Fairness, Transparenz (und sowas wie Regulierungen/Vorgaben/Gesetze/Schieds-Obhutsstellen) gab und gibt es nicht, Big Tech hat die Macht und kann machen was es will :(

Zurzeit aktive Besucher

Domain Forum Friends

Wir empfehlen weltweit diese befreundeten Domain Foren:

Neueste Themen

Statistik des Forums

Themen
5.420
Mitglieder
962
Neuestes Mitglied
Flex
Oben